Mesnice – Krim (po cesti) – 1 h 50 min

Dostop do izhodišča

Zapeljemo se v Podpeč in tam naprej cesti sledimo proti Krimu. Kmalu se levo odcepi strma cesta proti Rakitni. Usmerimo se nanjo in ji sledimo naprej do križišča, kjer zavijemo ostro levo v smeri Rakitne in Krima. Cesta se naprej kar nekaj časa vzpenja, mi pa ji sledimo do mesta, kjer se levo odcepi gozdna cesta na Krim (8km do Krima). Tu je ob križišču manjše parkirišče, kjer parkiramo.

Opis poti

S parkirišča se usmerimo na makadamsko cesto v smeri Krima. Cesta gre kmalu v gozd, kjer se nato 1 uro komaj znatno vzpenja. Nekoliko naprej cesta po levi strani preči nekoliko večjo jaso in se za tem začne postopoma spuščati. Po 5 minutah spusta pa nas le ta pripelje do križišča, kjer nadaljujemo levo ponovno v smeri Krima. Cesta se naprej začne strmeje vzpenjati, nato pa se ponovno položi in z leve se nam priključi pot, ki pride iz doline (Preserje, Jezero, Tomišelj, Vrbljane in Strahomer). Nadaljujemo po cesti, ki kmalu preide iz gozda in nas pripelje do večjega parkirišča. Za nadaljevanje imamo dve možnosti. Lahko se na vrh povzpnemo po peš poti, ki nas vodi križa in čez del travnika ali pa se na vrh povzpnemo po makadamski cesti. Obe poti se združita pred planinskim domom od koder se nam odpre tudi lep razgled.